Medlemmernes Side

På denne side kan medlemmer få opsat anmeldelser af spisesteder, arrangementer, service, udflugtsmål og meget andet, som kan tænkes at have interesse for andre medlemmer.

Send materiale til opslagstavlen@danskeklub.dk

Køb, salg og bytte kan ske her!

Medlemmernes Side

Mortens Aften 10. november 2018

Endnu en succes, med 58 tilmeldte var der en festlig stemning i Klubben Mortens Aften.

Endnu en gang havde Puk og medhjælpere tryllet i køkkenet, og lavet nogle fantastisk lækre ænder.

Og endnu engang var der dækket festlige borde, der var klar til at tage imod aftenens glade gæster

Der var høj stemning, og Helge sad også denne aften og spillede, både under spisning og til de festlige sange, som kunne få de fleste gæster op af stolene.

Efter andestegen, blev der serveret en formidabel brownie med flødeis og kaffe.

Nu kan vi så se frem til næste store fest, vores årlige Julefrokost d. 1. december. Der plejer også at være fuldt hus.

Hygge

Mai Brit