Om Klubben

Regler for adgang i Klubben.

Helårs medlemsskab  50€.

Giver adgang til deltagelse i ALLE Klubbens arrangementer,  incl. Klubbens generalforsamlinger.  Medlemskabet følger kalenderåret.

3 mdr. medlemsskab  35 €.

Giver adgang til deltagelse i Klubbens  arrangementer i tre på hinanden følgende måneder,  dog ikke generalforsamlinger.  Kan købes flere gange.

1 md. medlemskab 15 €.

Giver adgang til Klubbens aktiviteter i en måned, dog ikke generalforsamlinger.

1 måneds medlemsskab kan købes flere gange.

Husregler for Klubben

Klubben er for medlemmer.

Du er velkommen som gæst første gang du besøger Klubben.

Man skal være medlem af Klubben for at kunne deltage i aktiviteter og arrangementer.

Medlemmer kan tage gæster med. Dog kan en gæst kun komme én gang pr. år.

Hvis medlemmerne har besøg af nære familiemedlemmer hjemmefra, må disse komme i Klubben uden krav om medlemsskab af Klubben under kortere besøg.

Gæster skal betale 2 eller 3 € ved aktiviteter eller arrangementer. Prisen vil fremgå af opslagene angående aktivitet/arrangement.

I sommermånederne må skandinaver på ferie i området besøge vores klub.

Dyr må ikke medtages i Klubben. Dog kan de være på fortovet.

Det er ikke tilladt at medbringe mad eller drikkevarer i Klubben.

Man skal rydde op efter sig ved at sætte borde, stole og hynder på plads. Brugt service bedes anbragt i de dertil beregnede bakker.

Om Klubben

Klubbens formål

Er at være center af social og underholdende karakter for at støtte bosiddende og ferierende danskeres kontakt og sammenhold ved arrangementer og sammenkomster, møder, foredrag, sprogundervisning og udstillinger af kunstnerisk og kulturel art samt højtideligholdelse af mærkedage af betydning for medlemmerne, samt virke for kontakt og forståelse mellem spaniere og danskere på sproglige og kulturelle områder samt udvide danskeres kendskab til Spanien som helhed.

For at leve op til dette afholder Klubben en række aktiviteter, nogle er fast tilbagevendende, andre er engangsaktiviteter.

Klubben arrangerer også rejser både inden- og uden for Spanien. Disse rejser plejer at være en stor succes.

Alle arrangementer bliver omtalt her på hjemmesiden, på Klubbens opslagstavle,  i Solkysten samt på Klubbens Facebookside: Den Danske Klub i Torre del Mar.

Betingelsen for at deltage i aktiviteter er medlemskab af Klubben. Medlemskort bør medbringes.

Klubben kan kontaktes for yderligere oplysninger:

Den Danske Klub/Asociación Danesa

Paseo Marítimo Levante 21 A

29740 Torre del Mar

email: kontakt@danskeklub.dk

Klik her for at få et kort over Torre del Mar og se beliggenheden af “Casa Dinamarca.”

Koordinater for din GPS N36°44’40,8” W4°05’10,2”

Link til Google Maps her